UWAGI



TEMPERATURA I WILGOTNOŚĆ W TWOIM BIOPODZIE

Temperatura wewnątrz Biopoda nie jest stała: jest to gradient przechodzący od najniższej temperatury blisko podłoża do najwyższej temperatury w pobliżu świateł. Ten gradient jest bardzo ważny dla każdego zwierzęcia, które będziesz mieć, ponieważ będzie on w stanie znaleźć różne punkty temperaturowe, tak jak w przyrodzie. Dwie temperatury wyświetlane na ekranie aplikacji wskazują najwyższą temperaturę w zbiorniku ("Air temperature " podawana przez higrostat, w najwyższym punkcie zbiornika, w pobliżu światła LED) i najniższą temperaturę w zbiorniku ("Ground temperature „ , podaną przez czujnik temperatury, w podłożu lub wodzie).

Sposób, w jaki Twój Biopod jest urządzony, wpłynie na temperaturę i wilgotność. Jeśli dodasz dużo roślin liściastych, wodę i dużo mchu, wilgotność będzie wyższa, a gradient temperatury nie będzie tak duży. Jeśli masz kilka roślin i nie ma wody, wilgotność będzie niższa, a gradient temperatury większy.


UZUPEŁNIANIE WODY W BIOPODZIE

Przed nalaniem wody do wnętrza urządzenia należy zadbać o to, aby przednia wentylacja była zasłonięta, np. taśmą malarską. Zapobiega to dostaniu się wody do systemu rurek wentylacyjnych Twojego Biopoda.


PRZEWODNIK ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW Z WiFi

Jeśli masz problemy z połączeniem swojej aplikacji z urządzeniem Biopod i z domową siecią Wi-Fi, odwiedź nasz przewodnik dotyczący rozwiązywania problemów z WiFi TUTAJ


AKTUALIZACJE OPROGRAMOWANIA I APLIKACJI

Upewnij się, że zainstalowałeś najnowszą aplikację Biopod ze sklepu Apple App Store lub Google Play Store. Gdy masz najnowszą aplikację Biopod, zaktualizuj oprogramowanie sprzętowe Biopoda do najnowszej wersji, postępując zgodnie z instrukcjami na stronie Przewodników technicznych, korzystając z opcji podmenu "Aktualizacja oprogramowania układowego Biopod".


KOMPATYBILNOŚĆ

Biopody są kompatybilne tylko z sieciami 2,4 GHz. Upewnij się także, że Twoje urządzenie Biopod znajduje się w odległości 10 metrów od routera. Jeśli nadal masz problemy, odwiedź naszą stronę z często zadawanymi pytaniami za pośrednictwem strony internetowej Biopod (w zakładce "WSPARCIE" w górnym menu). Tutaj znajdziesz listę routerów, które mogą być niekompatybilne z Biopod w tym momencie.


PRIME SYSTEM NAWADNIANIA BIOPOD

Twój system nawadniania Biopod należy odpowietrzyć przed użyciem. Zapobiegnie to potencjalnym blokadom powietrznym. Proszę postępować zgodnie z instrukcjami wideo znajdującymi się TUTAJ


MOŻLIWE WADLIWE ELEMENTY SIATKI

Zostaliśmy poinformowani, że niewielki procent jednostek ma możliwy wadliwy element siatki w górnej pokrywie (Topglass) w Biopodzie. Jeśli okaże się, że ten problem występuje w Twoim urządzeniu, wyślemy bezpłatnie górną pokrywę z tworzywa sztucznego i siatką pod wskazany adres. Jeśli zauważysz problem z tym elementem, napisz do nas na adres parts@biopod.com


RESETOWANIE BIOPODA

W przypadku potrzeby resetowania Twojego Biopoda obejrzyj film poniżej: