App BIOPOD
Q: Jak mam połączyć Biopod z moim Iphonem?
A: Postępuj zgodnie z instrukcją.
Q: Jak mam połączyć Biopod z moim Androidem?
A: Postępuj zgodnie z instrukcją.
Q: Co jeśli mój zwierzak nie jest na liście?
A: W firmie Biopod staramy się znaleźć najlepsze dostępne dane dotyczące wszystkich wymienionych gatunków.
Jeśli nie widzisz swojego zwierzęcia lub rośliny w naszej aplikacji, wyślij e-mail na adres hey@biopod.com, a my dodamy go do naszej listy gatunków tak szybko, jak to możliwe!
Q: Jeśli zmienię „Auto Mode” na „Custom Mode”, i z powrotem to czy moje Auto ustawienia zostaną usunięte?
A: Nie. Wszystkie Twoje ustawienia są automatycznie zapisywane.
Q: Jak mogę zresetować hasło do mojego konta Biopod?
A: Napisz do nas na hey@biopod.com i z chęcią Cię poinstruujemy.
Q: Czy można podłączyć kilka Biopodów do jednej aplikacji/konta?
A: Możesz podłączyć tyle Biopodów ile chcesz do swojej aplikacji! Aplikacja Biopod jest zdolna do obsługi setek Biopodów na jednego użytkownika i może on przechodzić pomiędzy poszczególnymi Biopodami i łatwo nimi zarządzać.
Q: Czy aplikacja Biopod jest darmowa z zakupem Biopoda?
A: Tak! Aplikacja Biopod jest całkowicie darmowa. Nawet jeśli nie posiadasz Biopoda, możesz pobrać ją z app store za darmo.
Q: Co aplikacja pozwala mi kontrolować w moim Biopodzie?
A: Aplikacja pozwala kontrolować poszczególne parametry: Nasłonecznienie i fazy słoneczne, światło UV, temperaturę, % wilgotności względnej, spryskiwanie, wentylację, nawodnienie i aureację.
Q: Jak aplikacja połączy się z moim Biopodem?
A: Urządzenie, na którym zainstalowana jest aplikacja, łączy się z urządzeniem Biopod za pośrednictwem własnej sieci Wi-Fi.
Uwaga: Twój Biopod wymaga silnego sygnału wifi. Zalecamy maksymalną odległość 14 metrów między Twoim Biopodem, a routerem.
Większe odległości mogą powodować zakłócenia i mogą powodować słabą łączność lub utratę niektórych funkcji.
Zapoznaj się z naszymi poradami dotyczącymi wifi, aby uzyskać więcej informacji na temat poprawy sygnału sieciowego.
Q: Czy mogę połączyć Biopod z moim Iphonem za pośrednictwem bluetooth?
A: Niestety nie. Technologia Bluetooth jest niepewna i ma problemy z zasięgiem i kompatybilnością. Wszystkie nasze Biopody łączą się za pomocą Wi-Fi.
Q: Jak wygląda interfejs aplikacji?
A: Obejrzyj to wideo, aby zobaczyć aplikację w akcji!
Q: Co mam zrobić jak znajdę błąd w aplikacji Biopod?
A: Jeśli znajdziesz błąd w aplikacji Biopod, powiadom nas o tym. Wejdź na stronę www.biopod.com i wybierz formę kontaktu aby powiadomić nas o błędzie. Każda aktualizacja aplikacji Biopod zawiera poprawki błędów, więc jeśli zgłosisz błąd z chęcią naprawimy go przy kolejnej aktualizacji.
Q: Co jeśli moje połączenie Wifi zostanie przerwane?
A: Jeśli Twoje domowe połączenie Wifi zostanie przerwane, Biopod będzie normalnie używał ostatnio zaprogramowanych ustawień. Gdy połączenie Wifi zostanie przywrócone, Biopod automatycznie połączy się z nim ponownie, tak długo jak jej nazwa i hasło będzie taka sama.
Q: Czy Biopod jest dostarczany z wstępnie zaprojektowanymi informacjami o zwierzętach i roślinach?
A: Oczywiście! Mamy bazę ponad 300 zwierząt i roślin!
Q: Jak Biopod ma dostęp do tej bazy informacji?
A: Biopod jest zawsze połączony z naszym serwisem w chmurze, który dostarcza informacji z naszych baz zwierząt i roślin.
Q: Chcę hodować specyficzne zwierzę/roślinę. Macie bazę informacji stworzoną dla tego zwierzaka?
A: Sprawdź tę listę aby zobaczyć czy Twój zwierzak/roślina jest na niej.
Q: Jak powstały te bazy informacji? Jakich źródeł używają?
A: Te informacje są tworzone przez naszą ekipę biologów i informatyków. Używamy szerokich zasobów informacji począwszy od stacji pogodowych po naukową literaturę, a nawet wiedzę hobbystów.
Q: Mogę stworzyć swoją własną bazę informacji, która będzie użyta w Biopodzie?
A: Będziemy w przyszłości pracować nad umożliwieniem użytkownikom Biopoda tworzenia własnych baz informacji, które będzie można użyć w Biopodzie. Bądź czujny!
Q: Czy bazy danych mogą być sprawdzane i udostępniane z chmury Biopoda?
A: Tak! To ma związek w przyszłości z możliwością tworzenia Twoich własnych baz danych.
Q: Zgubiłem numer seryjny # mojego Biopoda. Co mam zrobić?
A: Jeśli straciłeś numer seryjny Twojego Biopoda z krótkiej instrukcji z pudełka, zawsze możesz sprawdzić go na tyle urządzenia. Numer seryjny jest napisany na metalowej obudowie na podstawie Biopoda.
Q: Czy mogę robić zdjęcia kamerą w Biopodzie?
A: Tak! Możesz użyć aplikacji Biopod do robienia zdjęć. Po prostu kliknij na przycisk kamery w prawym górnym rogu aktywnego Bipoda i poczekaj na stream z kamery. Gdy stream się zacznie możesz w każdej chwili zrobić zdjęcie.
Q: Chcę połączyć aplikację z Biopodem używając Bluetooth. Czy to możliwe?
A: Niestety nie. Technologia Bluetooth jest niepewna i ma problemy z zasięgiem i kompatybilnością. Wszystkie nasze Biopody łączą się za pomocą Wi-Fi.